Hoe verslaafd wij ook zijn aan online marketing, we houden ons koppie erbij en doen niets zonder een gedegen masterplan. Een model waar Digital Junkies haar werkwijze sterk op baseert is het See, Think, Do, Care-model (STDC-model).
Er zijn natuurlijk vele varianten op dit model waarbij ieder model weer zijn eigen voordelen en nadelen kent. Maar wat Digital Junkies zo belangrijk vindt aan dit model is dat er in tegenstelling tot het AIDA-model ook stilgestaan wordt bij de fase na de aankoop. Digital Junkies is van mening dat dit een essentiële fase is waar zeker aandacht aan besteed moet worden. Enkele andere modellen zijn het AIDA-model, het touch, tell, sell-model, het businessmodel canvas, het 7S model van McKinsey en nog vele anderen. Hieronder is het STDC-model van Google uitgewerkt om een beeld te geven bij Digital Junkies haar werkwijze.
Met het See, Think, Do, Care-model van Google speel je in op de behoefte van je doelgroep. Zodra alle fases in dit model in kaart zijn gebracht kunnen wij, Digital Junkies, daarop inspelen met de online marketingcampagnes en dit alles zorgt uiteindelijk voor conversies.